raggning

har någon nånsin raggat på er eller gjort något på er som ni inte gillar.
tycker ni att att det är coolt att tafsa på någon  när de inte vet (losers) that is sexual harasments!!!!!!!!!
vf blir man glad när man har pillat och raggat på någon kom igen snälla lägg av med sånt.
det här är en av de värsta raggningen som jag har nånsin hört"hörru du ge mej ditt telefon numb annars kommer jag våldta dej(va fan e det)
och att tänka sig att någon sa det på riktigt konstigt
det här är en konstigt historia som har hänt på riktig,en she male som jag känner (shemale är male and female blandat)gick till några killar och sa "jag har tappat min telefon number så kan jag få din(som ni vet hon e gay)


välkommen till mej äventurliga liv
 welcome

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback