i wonder är eminem en kurd

people jag hoppas ni vet vem eminem är för han e grym men e han kurd ibland undrar jag för vi har en kurd i vår klass som heter mohammed han är en wannabe eminem han har svart stinky hair, värsta jude mustashen; äckliga rosa finnar, och har mega fashion disaster, han stinker fis med lite fisk och det värsta är jag sitter vid honom och andas in samma luft
 so people jag frågar er är eminem kurd?????????

thanks for reading


welcome to my world

Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

HAHAHHA ! LIL F DU DÖDAR SOM I HELVETE WOHOO MUSIKEN DAH JAG SITTER VID HONOM LAILALLAHA OMG JAG KAN ITE STÅ UT I EN MINUT ENS NGRA SEKUNDER VF I EN LEKTION ????? HAN E INGEN KURD MOHAMMED GÖR SÅ ATT MAN HATAR EMINEM SÅ FUCKING MUCH OM NI GÖR SÅ ATT VI ITE KAN KALLA MOHAMMED FÖR EMINEM SÅ BLIR DET INGET ROLIGT LÄNGRE !! ;)

Postat av: Anonym

hahahahha så sant

Postat av: Anonym

hahahahaha i swear i love this blog keep going lil f

Postat av: Anonym

HAhahahahahahahahahahahahahahahahahahahah :( boooooring

Postat av: eeh...

ok?? Fattar ite vad det ska föreställa, se på dig själv!! sitt ite o reta folk som fan när du själv ser ut som en b-tch!!

Postat av: eeeh...

Eeeh förlåt för det där som jag skrev förut e verkligen ledsen, inte för att jag tkr att det du gör e rätt utan för att jag kallade dig för saker jag inte borde, tro inte att jag tkr att du e cool elr nåt för att peta nån lönar sig ite...!! Av: Eeeh...

Postat av: Anonym

hahahahaha hon k'ft hennes blogg e grymt bra

Postat av: lil A ,lil OKÄND GARCIRE:)

den som retar bloggen e så jävligt mobbad man kan bara hålla med saker som e sanna som dt här skit brah e bloggen låt tjejen tycka o tänka som hon vill o dt var jag som skrev boooooooring ;) !!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback