stockholm

yo, jag gick till stockholm och var där typ tre dagar jag måste erkänna det var min första gång allafal när jag gick
dit blev jag chockad för det var typ som hogwarts i harry potter asså det var värsta kyrk tornar på bergar det var grymt,vi gick in i stockholm så märkte vi att vägerna började bli mindre det var typ exackt som the united kingdom(england) allting såg så gammal ut och det var inte ett enda dugg som göteborg,göteborg e jättevackert jag lovar alla fall när vi var där hände det mycket drama vi sovde i en sån moske som hade många rum vi tog ett rum och sovde där men nästa dag morsorna tog över stället de kickade alla ungdommar från deras rum till och med vi så vi blev vilda alla ungdomar sovde i bönsalen.kaos jag svär,männena stirrade på tjejerna med linne och shorts och sen spela de shejkh, men det var fortfarande ok vi lärde känna mång tjejer och fick se globen


tata ha det bra




Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

ASSÅ SERIÖST?!

Vafan e detta för blogg? :S

Ingen vill fan läsa ert skit.

TRÅKIGT!

Tror ni att ni e roliga elr vad? :L

Well lemme tell ya something,

YOU ARE NOT FUNNY!

Och lär er stava, please.

era blattar! :*

Postat av: Anonym

vi är blattar och nöjda

Postat av: Anonym

håll tyst det här är saker som händer på riktigt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback