tjoo all readers

people i bet all of you have an enemy at school or at work someone who is trying to steal the spotlight, allafal jag har någon som jag hatar skit mycket som jag vill bara slå till jag ska förklara henne hur hon ser ut, hon har ögonbryn som är fast tilsammans, tänder som är gularen smör, hon gillar några killar i skolan och därför fösker hon odla röv men tyvärr tjejen din röv är rak som trä, hon e fan hårig och stolt hon är blek som papper och tar andras folks kläder och lämnar till baka den helt stinkig svett, tjejen den här är till dig





   roses are red
   violets are blue
   flowers are beautiful
   but not you!

thanks for reading

and welcome to my world!!!!!!!!!!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: S A R A - En fotoblogg

sv: tack! :)

Postat av: Anonym

uhhhhh.... NOT FUNNY. at all.

Asså shit, e de meningen att jag ska skratta elr vad? :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback